Persoanele care circula la volanul unei masini de inchiriat in Otopeni sunt predispuse sa uite diferite obiecte, mai valoroase sau mai putin valoroase in interiorul masinii atunci cand este predata. Clientii care apeleaza la serviciile companiei Inchirieri-Masini.ro si se grabesc sa predea masina pot avea surpriza sa uite in masina obiecte importante si valoroase, sau obiecte cu valoare sentimentala.
Ideal ar fi ca inainte de a preda masina cu acte cu tot, clientii companiei de inchirieri sa faca o verificare completa a interiorului. Daca acest lucru nu este posibil, fiind presati de timp, clientii companiei de inchirieri vor fi nevoiti sa contacteze din nou agentul de inchirieri pentru a-si recupera obiectele pierdute.
Cele mai des uitate obiecte in interiorul unei masini de inchiriat in Otopeni
Persoanele care au apelat la serviciile rent a car de la Aeroport Otopeni si-au uitat cel mai adesea in masini:
-
Ochelarii de vedere si de soare – fiind accesorii nelipsite de la drum, ochelarii de vedere si cei de soare sunt pusi adesea pe bordul masinii inchiriate sau in torpedou si uitate;
-
Jucarii – familiile care circula cu copiii cu masina de inchiriat au o colectie impresionanta de jucarii cu care cei mici isi petrec timpul in timp ce merg la mare, la munte sau la bunici. Adesea, masinutele, ursuletii de plus sau papusile, puzzle-urile sunt uitate in masina;
Rent a car de la Aeroport Otopeni | Masini de inchiriat in Otopeni | Inchirieri-Masini.ro
-
Portofelul, telefonul, pasaportul, biletele de avion, cheile de la casa – aceste accesorii si documente extrem de importante sunt adesea uitate in interiorul masinii de inchiriat si necesita a fi recuperate imediat.
Procedura pentru recuperarea obiectelor uitate in masina de inchiriat
Procedura pentru recuperarea obiectelor uitate in masina inchiriata este simpla. in primul rand, clientul trebuie sa contacteze agentul de inchirieri care a facut preluarea masinii, sa se asigure ca ii ofera toate informatiile cu privire la obiectul uitat si sa ii comunice locul in care au uitat acel obiect. La final, clientii trebuie sa isi lase datele de contact unde vor fi returnate lucrurile.